Genieten! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Genieten!

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

25 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik heb echt genoten van m'n eerste week hier in Nieuw-Zeeland.
Weer niet veel tijd (de bieb sluit om 8 uur).

Maar goed: ik heb me prima vermaakt rond de 'Bay of Island'. Vaak naar het strand geweest, niet zomaar strand, maar echt prachtig!
Gister en vanochtend was ik op bezoek bij Kyle (een achterneef). Daar voelde ik me echt thuis, heb met hem wat biertjes gedronken, gepraat en tv gekeken. Heb heerlijk geslapen en gedouched en kleren gewassen :)
Hij heeft me weer afgezet bij de bus-halte.

Nu ben ik dus weer in Auckland. Morgen reis ik naar de Coromandel Peninsula (oa Hot Water Beach en Cathedral Cove) en daarna naar de Waitomo Caves en Roterua en Taupo en verder.

Ik vind het geweldig hier in Nieuw-Zeeland, maar zal ook weer elemaal blij zijn als ik thuis kom!

Groetjes,

Gaudi

  • 25 Februari 2013 - 12:12

    Bertram Hofmann :

    Wederom een mooi verslag Gaudi. Bedankt !

  • 25 Februari 2013 - 17:53

    Katja:

    Lieve Gaudi,
    Staat de 'grote beer' nu echt onderste boven in Nieuw-Zeeland?
    of was het een grapje?
    Knuffel en groeten van Bart,Eddo,Eduard en Sylvia, Katja en lik van Barca xxx

  • 25 Februari 2013 - 19:32

    Louk DAAN :

    Beste Gaudi
    Iedereen is hier chagrijnig misschien omdat we jou missen.
    Daan heeft zijn eigen DS van cars geleend van Niels hij gaat nu chillen met zij 'wiitje'.
    Trouwens de school is weer begonnen het is erg leuk!
    post scriptum vergeet bij het woord helemaal in je blog niet een h te vergeten anders staat er elemaal (regel 3 van onderaf gezien.
    Extra post scriptum we hebben nu Ella en Christien als oppas!


    afzender:
    groeten de familie Bots

  • 26 Februari 2013 - 16:41

    Katja:

    Lieve Gaudi
    Heel veel groeten van Tineke en Jan.
    Ze vertrekken a.s. maandag naar Gambia voor drie weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7800

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: