Bijzondere bestemmingen en een gezellige groep! - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Bijzondere bestemmingen en een gezellige groep! - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Bijzondere bestemmingen en een gezellige groep!

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

27 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Hallo allemaal,

Gister ben ik naar de Hot Water Beach geweest. Die naam heeft het niet voor niets. Het water was op bepaalde plaatsen kokend heet (vanwege de vulkanische activiteit onder de grond, zo is mij tenminste verteld).

Ik ben vandaag met dezelfde groep doorgereisd naar de Waitomo Caves. Er zijn hier 'glowworms' in de grotten. Dat zijn larven van een bepaald insect die licht maken om andere insecten in hun draad te vangen (net zo'n draad als een spinnenweb).

Verder heb ik ook wat wandelingen gemaakt, onder andere door een oude goudmijn.

De groep waarmee ik reis is erg gezellig.
Er zijn veel jongeren van vooraan in de 20, zelfs ook iemand anders van 18! Verder reizen er ook nog een paar 50-plussers mee :p

Morgen ga ik naar Roterua; daar doe ik een Hobbit/Lord of the Rings tour en ga ik naar een Maori voorstelling. Ook is er de volgende ochtend nog tijd voor een stinkend bad.

Daarna naar Taupo, waar ik twee nachten blijf.
Daar ga ik wellicht ook parachutespringen :o

Groetjes,

Gaudi

PS Foto's uploaden gaat helaas nu niet, zodra het internet (of m'n camera, weet niet waar het aan ligt) weer meewerkt en ik tijd heb zal ik weer foto's uploaden.

  • 28 Februari 2013 - 17:36

    Katja:

    Lieve Gaudi
    Je bent alweer bijna drie weken weg, op de helft. De tijd vliegt voorbij.
    Geniet ervan! Knuffel van Bart,Eddo,Katja en Barca.
    Groeten van Monique,die was er vandaag.

  • 28 Februari 2013 - 20:12

    Caroline:

    Hoi Gaudi,
    Leuk weer van je te horen,wat een mazzelaar ben je toch! Wat een bijzondere uitstappen!Breek je je nek wel voorzichtig bij dat geparachutegespring van je?
    Wensen je wel heelhuids terug!
    Groeten,Caroline

  • 03 Maart 2013 - 22:51

    Katja:

    Lieve Gaudi,
    Je zult het niet geloven maar Barca heeft vandaag twee muizen gevangen. Het moet niet
    gekker worden,straks gaat ze ook nog miauwen.
    Vandaag taart gegeten bij opa. Het verjaardagsetentje bij Kras is nog uitgesteld tot jij
    terug bent.
    Een hele fijne dag,bij jou is het al maandagochtend. Wij gaan zo naar bed,een raar idee
    dat tijdsverschil.
    Dag lieverd,pas goed op jezelf xxx Katja en groeten van Bart,Eddo,jarige Eduard,Sylvia
    en poot van Barca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7800

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: