Zuidereiland nog geweldiger dan noordereiland! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Zuidereiland nog geweldiger dan noordereiland! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Zuidereiland nog geweldiger dan noordereiland!

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

14 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ik heb de wetkust van het zuidereiland achter de rug, heb genoten!
Heb gesurft in Westport en ice climbing gedaan in Franz Josef, dat was het veste van alle activiteiten! Nu zit ik in Queenstown, heb gister een 134 meter hoge bungyjump gedaan! Supervet!

Nu het slechte nieuws: ik ben m'n camera kwijt. Dat is echt balen, ik doe er alles aan om hem terug te vinden, maar dat is nog niet gelukt. Gelukkig is er altijd nog facebook, waar ik met jullie de foto's van alle anderen kan bekijken, maar het is wel echt balen :(

Maar goed: vandaag ga ik mountainbiken, morgen reis ik naar Christchurch. Neem nu foto's met m'n mobieltje, weet niet of ik daar wat mee kan, maar ja.

Groetjes,

Gaudi

  • 14 Maart 2013 - 00:46

    Ids:

    Mountainbiken in Nieuw Zeeland klinkt fantastisch!
    Ik stel me al camera's voor die tijdens het bungeejumen uit je zak vliegen (zou mooie shots opleveren!)..
    Ach, shit happens. En als je met je mobieltje foto's neemt heb ik eens afwisseling van al die prachtige uitzichten =)

  • 14 Maart 2013 - 09:45

    Bertram Hofmann :

    Gaudi, sportief verhaal ! Mooi al die activiteiten. Al naar loket gevonden voorwerpen gegaan .. Je weet maar nooit. Wel balen. Maar laat die tegenslag je vakantie niet verstieren. Dat zou zonde zijn. Veel plezier !

  • 14 Maart 2013 - 15:14

    Katja:

    Lieve Gaudi,
    Fijn om je even te spreken. Jammer van de camera,maar niks aan te doen.
    De eigenwijze Bowie was in het Vondelpark door het ijs gezakt.
    Zijn baas Anna ook toen ze Bowie wilde redden.
    Uiteindelijk zijn ze door de brandweer gered, Anna onderkoeld en
    Bowie met een hoofdwond.
    Nu zijn ze gelukkig weer zo fit als een hoentje.
    Zo zie je dat hier toch nog spannende dingen gebeuren,
    gelukkig met een goede afloop.
    Geniet nog van je laatste week in N-Z. Dikke knuffel van
    Bart,Katja, Eddo,Eduard en Sylvia, lik van Barca .xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7800

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: