Op naar het zuidereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Op naar het zuidereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Op naar het zuidereiland

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

05 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal :)

Ik zit nu in Wellington. Heb dus het noordereiland achter de rug. Ik heb ervan genoten! Genoten van het strand in Auckland, gekayakt in the Bay of Islands, bijna m'n voeten verbrand op Hot Water Beach, glowworms gezien in de Waitomo Caves, Maori-avond bijgewoond en een geyser af zien gaan in Roterua, parachutegesprongen in Taupo en wild-water-rafting gedaan in River Valley.

En dan te bedenken dat iedereen die ik heb ontmoet die op het zuidereiland is geweest zegt dat het daar nog beter wordt! Ik ben benieuwd welke activiteiten me daar allemaal te wachten staan. Sowieso prachtige wandelingen, die ik hier (op het noordereiland) ook al heb gehad, maar de natuur is schijnbaar nog indrukwekkender op het zuidereiland.

Alles helemaal super dus, het weer ook nog steeds uitstekend.

Groeten,

Gaudi

• 05 Maart 2013 - 11:51

Bertram Hofmann :

Zó is het gewoon volop meegenieten van je vakantie !
    Fijn dat je je enorm vermaakt Gaudi !!
    Bertram

• 05 Maart 2013 - 16:04

Peter En Engelien:

in een paar zinnen, over een paar weken verspreidt.... wat een "normaal" mens in zijn hele leven meemaakt, beleef jij NU!
    Super!!
    geniet ervan!
    groetjes
    Peter en Engelien

• 05 Maart 2013 - 17:44

Philo:

Je geniet er duidelijk van, hopelijk heb je nog heel veel plezier en mooie ervaringen!

• 10 Maart 2013 - 20:11

Jan En Rianne V.d. Boom:

Hoi Gaudi,

Leuk om het steeds te lezen. Jij beleeft heel wat. Nog veel plezier en leuke ervaringen op het Zuidereiland.
    Groetjes uit Bakel.

Jan, Rianne en Mirte

• 10 Maart 2013 - 21:25

Katja:

Lieve Gaudi,
    Fantastisch om vanochtend al je enthousiaste verhalen te horen.
    Hier is weinig spannends te beleven.
    In het begin van de week was het veertien graden,heerlijk lenteweer.
    In het vondelpark staat het weer vol met crocussen,prachtig.
    Nu is koning winter weer terug en krijgen we misschien ijsbloemen!
    Breng je mooi weer mee uit N-Z.
    Bart heeft in Maputo vijfendertig graden(altijd baas boven baas)
    Dikke knuffel en doe voorzichtig xxxx
    Liefs van Eddo,Bart en Katja en poot van Barca.