Eerste dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

11 Februari 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Hallo allemaal,

Ik heb uiterst prettig gereisd, prima service van Korean Air.
Alleen nog niet geslapen, dat ging niet zo in het vliegtuig, maar ik voel me nog wel energiek, waarschijnlijk vanavond op tijd naar bed.
Ik zat in het vliegtuig naast een student, die een half jaar naar het buitenland (Australie) ging. Wel toevallig; hij studeert Technische Bestuurskunde in Delft.

Maar goed, eenmaal aangekomen in Seoul moest ik een krap uurtje met de trein/metro om naar m'n hostel (Bong House) te komen. Ik ben hier zeer gastvrij, met wat gebrekkig Engels, dat hoort erbij, ontvangen.

Jullie horen snel meer ;)

Gaudi

PS M'n mobiel heeft hier geen ontvangst, vandaar dat ik geen sms heb kunnen sturen dat ik goed heb gereisd, maar bij deze dus.

  • 11 Februari 2013 - 10:19

    Bertram Hofmann:

    Goed verslag Gaudi. Fijn dat de reis goed bevallen is. Tuurlijk kun je niet slapen, toch super spannend zo'n reis !

  • 11 Februari 2013 - 10:34

    Katja Mathijssen:

    Lieve Gaudi, Geniet van je vakantie,je hebt het verdiend. Merk je nog iets van chinees nieuwjaar?
    Dikke kus van Katja.

  • 11 Februari 2013 - 18:15

    Caroline Sikkens:

    Hoi Gaudi,
    Wat heerlijk dat je grote avontuur nu is begonnen!
    Geniet en hou ons op de hoogte over wat voor dingen je daar eet, kunnen we meegenieten of huiveren!groeten, Caroline

  • 11 Februari 2013 - 19:48

    Jonna:

    Hey Gaudi, ik dacht al dat je geen bereik zou hebben.
    Geniet van je gratis biertjes en je groene vest.

    Kusjes uit Amsterdam

  • 11 Februari 2013 - 20:00

    Gerdie:

    Gaudi, heel veel plezier en we lezen graag over je spannende avonturen.
    Lieve groet, Gerdie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 7804

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: