Hartje zomer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Hartje zomer in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Hartje zomer in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

19 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,
Alles goed in Nederland?
Met mij gaat het uitstekend :)

Het is hier ruim 25 graden met volop zon. De meesten van jullie zijn vast jaloers :p.

Eergisteren ben ik naar Waiheke Island geweest, waar ik een mountainbike heb gehuurd. Geweldig! Echt prachtig landschap (zie foto's). Ik heb dus het eiland rondgefietst en heb het strand bezocht, heerlijk gezwommen (het water was behoorlijk warm).

Gister naar de derentuin geweest, allerlei dieren gezien, waaronder kiwi's natuurlijk! (al waren ze moeilijk te vinden, het zijn nachtdieren). Ik heb de dierentuin rondgelopen met een aardige man uit New York. Hij was al behoorlijk oud, had al een groot deel van de wereld gezien; we hadden genoeg om over te praten. E-mail uitgewisseld, voor als ik nog ooit naar New York kom, of hij naar Amterdam (waar hij al was voor ik was geboren :p).

Vandaag ga ik waarschijnlijk de vulkaan Mount Eden bezoeken.

Morgen stap ik op de KiwiExperience-bus :)

Groetjes,

Gaudi

  • 20 Februari 2013 - 09:53

    Katja:

    Lieve Gaudi
    Barca was door het dolle heen toen ze je stem hoorde op skype.
    Veel groeten uit Mokum en een poot van Barca xxx

  • 20 Februari 2013 - 11:39

    Timna:

    Hallo Gaudi,
    Vanaf vandaag volg ik je reisverslagen.
    Geweldig en ik mag wel een klein beetje jaloers zijn?
    Liefs Timna

  • 20 Februari 2013 - 14:24

    Irina, Igor En Jetske:

    Hey Gaudi,
    Wij zitten hier bij Katja en missen je heel erg, maar we vinden het wel helemaal geweldig dat je het daar zo naar je zin hebt. Wij gaan je ook volgen. Hartstikke leuk! Reserveer je wat tijd voor ons in de meivakantie?
    Groetjes van ons en geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7804

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: