Eerste update uit Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Eerste update uit Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Eerste update uit Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

16 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gisterenochtend aangekomen in Auckland :)
Opgepikt door Kyle, een achterneef die in Nieuw-Zeeland woont. Hij heeft me gelijk rondgereden door Auckland. Het is een relaxte stad, veel bomen :) Ook al het water is prachtig. (Ik ga vandaag waarschijnlijk zwemmen).
Na dus te zijn rondgereden en koffie te hebben gedronken aan de waterkant heeft Kyle met afgezet bij m'n hostel. Geweldig hostel! Allemaal aardgie mensen. Toen heb ik kennisgemaakt met m'n kamergenoten en ben ik gaan slapen, want hoewel m'n vlucht weer heel goed verzorgd was, heb ik niet kunnen slapen in het vliegtuig.
's Avonds ben ik even de stad in gelopen, heb wat boodschappen gedaan en gegeten.
Ben op tijd naar bed gegaan, daarom werd ik vanochtend ook al om 7 uur wakker. Toen scheen de felle zon al naar binnen (het is hier zomer).
Nu zit ik in de bieb, want dat is zo'n beetje de enige plek met gratis wi-fi.
Als ik in een stad met een bibliotheek , of andere plek met wi-fi, of een internetcafé, zal ik m'n blog updaten.

Groetjes,
Gaudi

P.S. 1) Ik zit nu dus in Auckland, tot donderdag. Daarna reis ik met bussen van KiwiExperince het land door :)

2) Volgende update komt waarschijnlijk dinsdagavond (hier woensdagochtend). Dan zal ik ook proberen tussen half 10 en 11 op Skype te zijn ;)

3) Ik heb een Nieuw-Zeelandse simkaart. Ik ben te bereiken op dit nummer: +64223099424

  • 17 Februari 2013 - 00:25

    Jan En Rianne V.d. Boom:

    Hoi Gaudi,

    Leuk dat je weer goed bent aangekomen in New Zeeland. De temperatuur is er anders dan in Zuid-Korea zo te zien. Veel plezier en voor over een paar dagen een goede reis gewenst.
    Groetjes uit Bakel, Jan, Rianne en Mirte

  • 17 Februari 2013 - 08:24

    Bertram Hofmann :

    Hallo Gaudi
    Het leest alsof je echt het maximale uit je reis haalt. Structuur, locale wandelingen, de stad ontdekken. Je verspilt echt geen moment :)
    Ben benieuwd of je ook wat Nieuw Zeelandse uitdrukkingen meekrijgt op je reis. Het locale Engels.
    Groet, Bertram

  • 17 Februari 2013 - 15:44

    Katja:

    Lieve Gaudi,
    Vandaag gewandeld in het Amsterdamse Bos. Lekker zonnetje,maar toch te koud om te zwemmen
    in de Bosbaan.
    Heb je al lekkere toetjes en taartjes ontdekt in Auckland? Eet iets lekkers voor Bart's verjaardag.
    In Nieuw Zeeland is hij al jarig,hier moet hij nog even wachten.
    Dag lieverd,veel groeten van Bart,Eddo en Katja en een poot van Barca.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7808

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: