Laatste update uit Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Laatste update uit Seoul - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Laatste update uit Seoul

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

14 Februari 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Vandaag naar de N-Seoul-tower geweest, prachtig uitzicht!
Leuke dag gehad, ga nu snel slapen, want moet morgen weer reizen.

Groetjes,

Gaudi

PS Ik heb hiet onbeperkt wifi, vandaar de dagelijkse update, in Nieuw-Zeeland is dat wellicht anders, verwacht dus maar niet elke dag iets.

Allerlaatste update:
Ik zit nu op het vliegveld.

Gister ben ik eerst op de Namdaemun markt geweest. Daar heb ik het een en ander aan souvenirs gekocht. Daarna dus naar de N-Seoul tower, daarna Spaghetti gaan eten, dat smaakte heerlijk, na Koreaans te hebben ontbeten en gelunched. Daarna heb ik een paar uur doorgebracht in de Bong Bar.

Foto's probeer ik later nog te uploaden.

Vandaag rustig naar het vliegveld gereisd, waar ik al drie uur vantevoren was, en nu dus nog ben, nog één uur te gaan :)

  • 14 Februari 2013 - 21:17

    Jan En Rianne V.d. Boom:

    Hoi Gaudi,

    Al veel gezien in die paar dagen in Seoul. Goede reis gewenst naar New Zeeland en we kijken wel of je af en toe nog eens tijd en wifi hebt om het bij te werken. Het is in ieder geval leuk om te lezen.
    Heel veel groetjes uit Bakel.
    Jan en Rianne en Mirte.

  • 14 Februari 2013 - 22:02

    Katja:

    Lieve Gaudi
    Goede reis en doe veel groeten aan Kyle. Dikke nachtzoen van ons allemaal xxx

  • 15 Februari 2013 - 19:09

    Bertram Hofmann :

    Hoi Gaudi
    Leuk om al die berichtjes te lezen ! Dank je wel daarvoor. Heel véél plezier !

  • 15 Februari 2013 - 19:09

    Bertram Hofmann :

    Hoi Gaudi
    Leuk om al die berichtjes te lezen ! Dank je wel daarvoor. Heel véél plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7809

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: