Rare nachtrust, chille dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu Rare nachtrust, chille dag - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Gaudi Boom - WaarBenJij.nu

Rare nachtrust, chille dag

Blijf op de hoogte en volg Gaudi

13 Februari 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Na gisteravond een biertje te hebben gedronken en gezellig te hebben gekletst ging ik rond half twee naar bed. Om vijf uur werd ik al wakker, omdat m'n kamergenoot 's ochtends vroeg vloog. Na wat uurtjes wakker te hebben gelegen lukte het me om zeven uur om weer in slaap te vallen, waarna ik tot ongeveer half drie sliep.

Ik besloot rustig aan te doen vandaag; heb wat rondgewandeld, zowaar een boekje gekocht in een enorme boekwinkel, een heerlijk kopje thee gedronken en in een prachtig pizzeriatje uit de Lonely Planet heerlijke pizza gegeten (ik had na twee dagen Koreaans wel zin in iets anders).

O ja, op m'n weg terug naar het hostel zat in de metro een man die me enorm bewonderde. Hij bleef maar vragen: "How old?"; "Where you from?"; "What's your name?". En hij wreef de hele tijd over m'n handen.

Dat was het, ik heb amper foto's geknipt, wel een paar, die zal ik hier neerzetten ;)

Gaudi

  • 13 Februari 2013 - 14:46

    Engel:

    geknipt :) gewoon terug wrijven dat helpt!

  • 13 Februari 2013 - 15:06

    Robin:

    Welk boek? :P. Enenenenjeej! Veel plezier daar, doe een dansje voor me! Take care :)

  • 13 Februari 2013 - 19:07

    Louk:

    Van louk.
    Beste Gaudi ik heb al jouw blogs voorgelezen aan papa mama en Daan.
    Ik vond het erg leuk weer iets van je te horen!
    Ik hoop dat ik je snel weer zie en dat je een fijne reis krijgt.
    Groeten van De familie Bots.

  • 13 Februari 2013 - 19:36

    Philo:

    Je hebt je eerste Koreaanse romance al achter de rug, snel!

  • 13 Februari 2013 - 21:00

    Katja:

    Lieve Gaudi
    Drink je Koreaans bier of gewoon Heineken?
    Lieve groeten van Bart,Eddo,Eduard en Katja en een poot van Barca xxx

  • 13 Februari 2013 - 23:49

    Guus:

    "Gewoon" Heineken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Gaudi

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 7807

Voorgaande reizen:

10 Februari 2013 - 24 Maart 2013

6 weken Seoul & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: